کار دیروز


مَه نامه
نوشته های این وبلاگ تنها غباری از کتابم اند ،ساده و بی آلایش تنها برای خاطراتم


چهار شنبه 4 دی 1392برچسب:,
کار دیروز

دیروز سر کار بودم حسابی خسته و کوفته شدم.وقتی از شرکت برمی گشتم رو موتورم یه نمای خوشکلی دیدن که به خاطر جریان آب و یخ زدگی درست شده بود اونم تو یه باغ انگور!

بچه های شرکت رو جمع کردم و هه کلی عکس گرفتیم .منم یکیشونو گذاشتم:

منم با همون موهای به هم ریخته  و لباس کارم چندتا عکس یادگاری با بچه هاگرفتم.

تازگی ها خیلی احساس تنهایی می کنم نمی دونم چرا این همه تنها شدم .ولی من با این تنهایی خیلی نون و نمک خوردم از چیزی ناراحت نیسم دنیا اول و آخر همینه مهم باور انسانه که چه چیزی رو باور کنه. شادی رو ؟ یا غم و اندوهی که تمومی نداره رو؟

لحظه های غم هیچ وقت دردی رو از دلی دوا نکردن ولی شادی ها هر قلبی رو تسکین دادن .خدا شادی رو از کسی نگیره.







نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت22:38---6 دی 1392
سلام دوست عزیز وب زیبایی داری...

قشنگ میبینید نظر لطفتونه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
+ چهار شنبه 4 دی 1392برچسب:, | 14:34 | مهیار

This template generated and design by Nightnama on 2013 do not Copy